دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1395 - 14:47

انتشار نخستین شماره نشریه علمی- فرهنگی خودکاوی در واحد بجنورد 

نخستین شماره نشریه علمی و فرهنگی خودکاوی به همت معاونت دانشجویی فرهنگی و دانشجویان گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد منتشر شد.     
کد خبر : 105166

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نخستین شماره نشریه علمی و فرهنگی خودکاوی با موضوعاتی همچون سخن سردبیر، چهار اثر، هوش و عقل، نفوذ کلام، شخصیت، لیمبیک، لباس‌های محلی خراسان شمالی، مزاج‌شناسی و ... منتشر شد.یکی از موضوع‌های مطرح شده در این نشریه آشنایی با ماده مخدرMDMA (ام.دی.ام.آ) است، ماده‌ای که فرد با مصرف آن دچار اختلال‌های دیداری، خیالی و غیر واقعی می‌شود. این قرص اثری سریع دارد و احساسی از گرمای درونی و هوشیاری در شخص ایجاد می‌کندکه میزان تپش قلب و فشار خون را افزایش داده و در فرد می‌تواند دید کدر و مات، بی‌هوشی، گرفتگی عضلات، گیجی و سردر گمی ایجاد کند.


معرفی چند اختلال عصبی-شناختی، مصاحبه با مسئول دفتر مشاوره واحد بجنورد، زبان بدن، رابطه هویت جنسی با کیفیت زندگی، لوگوتراپی و نظریه‌های یادگیری اجتماعی راتر از دیگر مطالب این نشریه است.


صاحب امتیاز نشریه علمی-فرهنگی خودکاوری معاونت دانشجویی فرهنگی، مدیر مسئول مرجان عزیزی، سردبیر شادی فلاح و اعضای تحریریه آن امین علیزاده، زهرا حامدی، ندا دلیریان، هادی سالاری، مرجان عزیزی و شادی فلاح است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب